Reakcja po kliknięciu “Złóż zamówienie”

Data zgłoszenia: 23 02 2012

Status: Rozwiazany

Autor: maciek92

Jeśli klient składa zamówienie i nie wypełni wymaganego pola i kliknie złóż zamówienie, nie dzieje się nic. Owszem, wyświetla się czerwony napis obok pustego pola, ale klient po kliknięciu przycisku nie wie o co chodzi. Powinno wyskoczyć jakieś okienko z informacją, że źle wypełnił formularz wysyłki i żeby dokonał korekty. Już miałem kilka telefonów od klientów, że nie mogą złożyć zamówienia. Okazuje się ze po prostu nie wypelnili wymaganego pola i nawet tego nie zauważyli.



Komentarze

Autor: aidia

Data: 01 03 2012

Dziś to samo miałem… chciałem sprawdzić jak zachowa się geko w takiej sytuacji i faktycznie bez jakiejkolwiek reakcji, Klient może sobie pomyśleć, że jest jakiś błąd i zrezygnować z zakupu.
Powinien być jakiś mały lightbox z info o tym, co trzeba jeszcze wypełnić lub chociaż, że nie wszystkie pola zostały wypełnione.

Dodaj swój komentarz