Zmiana kraju w adresie Klienta z zamówienia

Data zgłoszenia: 25 09 2012

Status: Nowy

Wersja systemu: 1.4.1

Priorytet: Wysoki

Autor: Cebul

Klient zamówił u mnie towar mailowo więc zamówienie wprowadziłem sobie ręcznie przez panel admina. Zapomniałem zmienić kraj na Polska i standardowo został Afganistan. Teraz próbuję to zmienić i zapisuję zmiany w zamówieniu ale kraj się nie zmienia. Gdy chcę wysłać do Klienta informację o zmianie statusu zamówienia to wyskakuje błąd “invalid address”. Druga sprawa - przy ręcznie wpisywanym zamówieniu nie da się wpisywać cen brutto (dodałem już taką sugestię aby się dało) a ceny netto mają tylko 2 miejsca po przecinku i dlatego niedokładnie obliczają się ceny brutto np zamiast mieć cenę 22,50 to mi wychodzi 21,49.



Komentarze

Dodaj swój komentarz