Przesyłka zagraniczna: Błąd wyświetlania sposobu dostawy

Data zgłoszenia: 11 11 2012

Status: Nowy

Wersja systemu: 1.4.3

Priorytet: Wysoki

Autor: Kocon

W sytuacji kiedy klient ma w swoim profilu zapisany adres np. “Wielka Brytania” po wejściu do koszyka wyświetlają mu się dostawy dla Polski, a nie wyświetla mu się możliwość dostawy dla wybranego kraju. Tym sposobem dostaje wiele zamówień, w których muszę prosić klientów o dopłatę - różnicę są znaczące, generalnie koło 50zł na zamówieniu! W sytuacji kiedy w koszyku zmienię kraj na inny niż wybrany, a następnie wrócę na przykładową Wielką Brytanie wyświetla się już poprawna lista zamówień - tylko skąd klient ma o tym wiedzieć? Ustawienia w panelu administracyjnym są poprawne. Problem sprawdzałem występuje również na wersji demo GekoSale oraz WellCommerce.



Komentarze

Dodaj swój komentarz