Problem z serwerem SMTP powoduje zawieszenie się zamówienia

Data zgłoszenia: 12 12 2012

Status: Nowy

Wersja systemu: 1.4.0

Priorytet: Średni

Autor: pola3k

Serwer SMTP, który używam do wysyłki maili z potwierdzeniem zamówienia miał jakiś problem - nie dało się wysłać poczty przez niego. W momencie składania zamówienia z koszyka sklepu rejestrowane było ono w bazie. Oczywiście mail nie był wysłany, bo być nie mógł - serwer nie działał (mógłby być jakoś kolejkowany lub mogłaby być możliwość wysłania potwierdzenia z PA). Ale przede wszystkim przeglądarka (Chrome) po wciśnięciu “Zamawiam” wyświetliła pustą stronę i się zawiesiła. Nic się nie działo. Klient w żaden sposób nie był na stronie sklepu informowany, że zamówienie się powiodło. Uważam, że informacja na stronie o złożeniu zamówienia nie powinna być uzależniona od powodzenia wysyłania maila.



Komentarze

Dodaj swój komentarz