Nie działa dezaktywowanie nowości

Data zgłoszenia: 08 12 2010

Status: Rozwiazany

Wersja systemu: 0.9.2149

Priorytet: Średni

Autor: Łukasz Więcek

Klikając zieloną ikonkę służącą do dezaktywowania nowości na stronie “Promocja -> Nowości w sklepie” wyskakuje monit z prośbą o potwierdzenie. Po potwierdzeniu monit znika, produkt zostaje. PS - w dymku nad tym zielonym przyciskiem powinno być “dezaktywować”, a nie “deaktywować” - w myśl zasady, że antonimy wyrazów zaczynających się od samogłoski mają przedrostek “dez”, zaś od wyrazów zaczynających się od spółgłoski “de” Pozdrawiam



Komentarze

Autor: Łukasz Więcek

Data: 08 12 2010

Lecimy dalej smile Po przejściu do “Katalog -> Produkty” dany produkt nadal ma ustawiony status “nowość”. Gdy tutaj zmienię mu status na np. “wycofany”, to w sklepie i tak nadal wyświetla się w bloku “Nowości” i na stronie “Nowości w sklepie”.

Autor: Adam.Piotrowski

Data: 08 12 2010

Status produktu to tylko flaga, która za wyjątkiem obsługi w boxie ShowCase nie ma żadnego zastosowania.

Możesz dać produktowi status Promocja co nie oznacza , ze faktycznie nią jest. Te flagi mają zastosowanie raczej wewnętrzne dla obsługi sklepu - na frontendzie nie są szerzej wykorzystywane (co nie znaczy że nie będą kiedyś ).

Dodaj swój komentarz