Gubienie wariantów w zamówieniu

Data zgłoszenia: 13 07 2011

Status: Rozwiazany

Wersja systemu: 1.1.9

Priorytet: Krytyczny

Autor: volfen

Geko gubi warianty w złożonym zamówieniu.



Komentarze

Autor: Patryk Doering

Data: 13 07 2011

Potwierdzam.

Już u trzech klientów było trzeba weryfikować złożone zamówienia. Miło będzie jak poprawka wyjdzie dosyć szybko gdyż błąd wiąże się z dosyć trudnymi sytuacjami.

Wchodząc w zamówienie w PA widzimy zamiast wariantu wybranego przez klienta listę, z której to obsługa sklepu ma dokonać tego wyboru. Sytuacja jest OK., jeśli edytujemy zamówienie i zmieniamy np. na życzenie klienta wariant produktu. Jeśli jednak jest tak jak mamy to obecnie, że klient wybiera wariant produktu a w PA jest on raz widoczny a później już nie to ogromny błąd i problem dla obsługi sklepu.

Dodaj swój komentarz