Brak możliwości wyboru sposobu dostawy.

Data zgłoszenia: 21 11 2010

Status: Rozwiazany

Wersja systemu: 0.9.2138

Priorytet: Wysoki

Autor: viktor455

Po dokonaniu wyboru towaru i przejściu do koszyka, następnym etapem jest “Sposób dostawy”, lecz niestety nic tam nie ma, co uniemożliwia dalszą czynność zakupu towaru. Nie ma możliwości przejścia do kolejnej fazy płatności.



Komentarze

Autor: Adam.Piotrowski

Data: 21 11 2010

Proszę podesłać screen z tego etapu na oraz zawartość logs/error.log . Czy widoczne są jakieś błędy, komunikaty ?

Autor: Adam.Piotrowski

Data: 21 11 2010

Błąd faktycznie występuje. Przygotowany jest patch. Pojawi się w jutrzejszej porannej aktualizacji 0.9.2139.

Autor: viktor455

Data: 22 11 2010

Witam!
Dzieki za szybką reakcję!
Patch działa i koszyk zakupów jest O.K.

Dodaj swój komentarz