Brak możliwości wyboru sposobu dostawy.

Data zgłoszenia: 21 11 2010

Status: Rozwiazany

Wersja systemu: 0.9.2137

Priorytet: Wysoki

Autor: plwebcat

Po dokonaniu wyboru towaru i przejściu do koszyka, następnym etapem jest “Sposób dostawy”, lecz niestety nic tam nie ma, co uniemożliwia dalszą czynność zakupu towaru.



Komentarze

Autor: Adam.Piotrowski

Data: 21 11 2010

Każdy moduł dostawy musi zostać przypięty do danego sklepu. Istotny jest też adres jaki został ustalony w Konfiguracja->Multistore->Sklepy.

Moduły dostawy podobnie jak moduły wysyłki można do sklepu podpiąć również w trybie jego edycji.

Autor: plwebcat

Data: 21 11 2010

Niestety nie jest to moje przeoczenie, już kilkadziesiąt razy sprawdzałem czy wszystko jest podpięte tam gdzie trzeba i jest, lecz nadal nie działa.

Sposób wysyłki, podpięty pod sklep i sposób płatności.
Sposób płatności, podpięty pod sklep i sposób wysyłki.
Sklep podpięty pod sposób wysyłki i płatności.

Dodam że jest tylko jeden sklep, więc o pomyłce, literówce nie można tu mówić.

ten problem mnie zaskoczył, ponieważ we wcześniejszej wersji z tym akurat problemu nie było.

Autor: Adam.Piotrowski

Data: 21 11 2010

Czy mogę prosić o tymczasowy dostęp do panelu administracyjnego aby sprawdzić w czym leży przyczyna ? Dane proszę wygenerować na . Niestety tej sytuacji nie da się przeanalizować inaczej gdyż nie występuje ani na demo ani na innych wersjach testowych.

Dodaj swój komentarz