Brak możliwości przejścia do koszyka z dowolnego miejsca w sklepie

Data zgłoszenia: 05 07 2011

Status: Rozwiazany

Wersja systemu: 1.1.9

Priorytet: Krytyczny

Autor: Patryk Doering

Jeśli w lewej lub też w prawej kolumnie sklepu nie umieścimy bloku z podglądem koszyka, klient nie ma możliwości dostania się do niego. Koszyk w sklepie internetowym to podstawowy element całej układanki zwanej systemem e-commerce. Brak możliwości przejścia z dowolnego miejsca w sklepie na stronę koszyka jest ogromnym błędem. Nie potrzebujemy np. wyświetlać podglądu koszyka na stronie mapy sklepu czy newslettera etc. Mimo to klient powinien w każdej chwili przebywania w sklepie bez konieczności główkowania “Jak tu dostać się do koszyka?” mieć do niego szybki dostęp. Link do koszyka powinien zostać dodany na górnej belce lub z boku wyszukiwarki w nagłówku. Po najechaniu na ten link może się wyświetlać podgląd koszyka. Tak czy inaczej jest to rzecz niezbędna i o bardzo wysokim priorytecie jeśli chodzi o wdrożenie.



Komentarze

Dodaj swój komentarz