Brak informowania o dodaniu produktu do koszyka

Data zgłoszenia: 09 12 2010

Status: Rozwiazany

Wersja systemu: 0.9.2150

Priorytet: Średni

Autor: Łukasz Więcek

W domyślnym układzie nie ma w ogóle koszyka na stronie produktu: http://screen.wiecek.biz/2010-12-09_114003.jpg Klikając “Do koszyka” produkt jest poprawnie dodawany, ale klient nie otrzymuje kompletnie żadnej informacji o tym, że produkt został dodany, co zapewne będzie skutkowało kilkukrotnym wciskaniem tego przycisku. Tak w ogóle - czemu w karcie produktu nie ma koszyka?



Komentarze

Autor: maxxxxxxxx

Data: 09 12 2010

Zgadzam się z Tobą, jest jakaś informacja, że dodało od koszyka, ale nie jest on widoczny ani klient nie jest do niego przekierowywany.
Moim zdaniem powinien być cały czas widoczny lub klient powinien być przekierowywany do koszyka i wybrać czy realizować czy dokupować dalej.

Dodaj swój komentarz